Æresmedlem

Sensei Henning Gudmundsen

Grad: 5. Dan - sort bælte

Træner: Kamptræning lørdag

Chefinstruktør igennem 30 år og medlem af Aarhus Karate Skole igennem de sidste 40 år Sensei Henning Gudmundsen har 1. april 2023 overladt Chefinstruktørtitlen til Lene Fabricius.

Sensei Henning er pr. 1. april udnævnt til livslangt æresmedlem af Aarhus Karate Skole og vil forsat stå for den ugentlige kamptræning om lørdagen og stå til rådighed for sparring til den nye trænerstab.

Sensei Henning har igennem årtier været eneansvarlig for klubbens positive udvikling og succes og vi kan takke ham for alle de mange medlemmer, der d.d. er indehaver af det sorte bælte. Sensei Henning har altid været meget dedikeret til karatens originale orientalske ånd, hvor disciplin, ihærdighed og mental og fysisk styrke er nogle af kendetegnene.